پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Till Death

دانلود فیلم تا مرگ و جنایت هایی در دل عطوفت

 دنیای فیلم و سریال باید بتواند ذائقه طرفداران خود را بشناسد و با تغییرات آن تغییر کند. فیلم Till Death 2021 با درونمایه جنایی خود، به راحتی توانسته است مخاطبان خود را راضی نگه دارد. این فیلم جذاب و پر از شور و هیجان، در دل روزمرگی زندگی اتفاقاتی را رقم می زند که نمی توان از آن ها به سادگی گذشت. ژانر ترسناک با ملودی هایی که در این فیلم به کار گرفته شده است، لحظاتی نفس گیر برای بیننده رقم می زند. دانلود فیلم Till Death 2021 برای طرفداران فیلم های روز دنیا آماده شده است. 

 

رویدادها و دست اندرکاران فیلم تا مرگ

فیلم های بلند سینمای هالیوود معمولا با کمال دقت و حساسیت ساخته می شوند. فیلم تا مرگ، ساخته کارگردان نام آشنای سینمای آمریکا، اسکات دیل است. در فیلم های سرع و خشمگین و مول، این کارگردان توانسته است خودش را به مخاطبان ثابت کند. این بار هم فعالیت هنرمندانه او را در این زمینه به خوبی می توان مشاهده کرد. دیل در کنار نویسنده خوش قلم و معروف، جیسون کاروی و بازیگرانی که تمام تلاش خود را کرده اند تا بهترین اجرا را داشته باشند، فیلمی جذاب و هیجان انگیز را رقم زده اند. 

مگان فاکس، با نقش آفرینی پر از هیجان و جذاب خود مزید بر علت شده است تا در تمام لحظاتی که این فیلم را می بینید، از ثانیه به ثانیه آن لذت ببرید. 

کسانی که با دانلود فیلم Till Death به تماشای آن نشسته اند و قبلا هم فیلم  The Shallows را دیده اند، متوجه نزدیکی این دو فیلم از نظر فضا و مضمون شده اند. فیلمی که در خانه به اوج هیجان خود می رسد؛ اما این موضوع باعث نمی شود که احساس دلزدگی از فیلم داشته باشید. 

 

داستان فیلم تا مرگ

در این فیلم زنی را می بینید که در گیر و دار یک انتقام، دست بسته کنار شوهرش رها می شود. او تمام تلاش خود را می کند تا زنده بماند ...

نبردی که برای زنده ماندن می کند، بسیار پرهیجان است. دو قاتل غارتگر تمام انرژی و امید زن را از او می گیرند. زن دست به دامان روش های خاص و مختلفی می شود تا بتواند خود را از دست این افراد برهاند. آیا ثروت و قدرت نقش اول فیلم می تواند دردی از او درمان کند؟

 

دانلود فیلم Till Death با زیرنویس فارسی

دیدن فیلم های روز دنیا، قبل از این که تمام داستان آن در فضای اینترنت پخش شود، برای طرفداران فیلم و سریال قطعا هیجان بیشتری دارد. فیلم تا مرگ در ژانر ترسناک و اکشن یکی از بهترین ساخته های اخیر سینمای آمریکاست. 

دانلود فیلم Till Death با زیرنویس فارسی برای کسانی که دوست دارند تا بهترین و جذاب ترین فیلم های هیجان انگیز و ترسناک را ببینند، آماده شده است. با تماشای آنلاین فیلم تا مرگ، لحظاتی پر از هیجان را تجربه می کند. در این فیلم به خوبی دیده می شود که در لحظات حساس که زندگی سختی خود را بر سر انسان فرود می آورد، تصمیم گیری آنقدرها هم سخت نیست. حتی ممکن است مغز فعال تر شود و راه های بیشتری برای گریز از خطر پیدا کند. 

دانلود فیلم تا مرگ محصول ۲۰۲۱ آمریکا، با کیفیت های مختلفی روی سایت قرار داده شده است. به تماشای آنلاین فیلم بنشینید تا ببینید این زن چگونه با نقش جذاب و خاص خود در یک فضای بسته مخاطبان را به وجد می آورد. آیا او می تواند از خطرات به سلامت عبور کند؟

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

تا مرگ

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری