پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Risen

دانلود فیلم  Risen 2021 و دنیای تخیل و هیجان

بشر با استفاده از تخیل خود و اطلاعات علمی که دارد، گاهی اوقات دست به ساخت فیلم هایی می زند که در جای خود جالب و هیجان انگیز هستند. تماشای آنلاین فیلم Risen 2021 در ژانر علمی تخیلی و هیجان انگیز را به کسانی که دوست دار ماجراجویی هستند توصیه می کنیم. این فیلم به کارگردانی ادی آریا ساخته شده است و جزو بهترین فیلم هایی است که بر روی تک تک صحنه های آن به خوبی کار شده است تا مخاطبان را به خود جذب کند. فیلم برخاسته، محصول سال ۲۰۲۱ است و در اواخر مردادماه توسط کمپانی ورتیکال منتشر می شود. 

عوامل و رویدادهای Risen 2021

فیلم Risen 2021 در ژانر علمی - تخیلی و دلهره آور ساخته شده است. در این فیلم روایتی هیجان انگیز را با موضوع بقا در برابر مسائل ناشناخته و موجودات فرازمینی خواهید دید. نویسنده و کارگردان فیلم، ادی آریا است که موضوعی جذاب در رابطه با شهاب سنگ و همین طور تأثیر موجودات فرازمینی بر روی زندگی بشر تخیلی را به تصویر کشیده است. این کارگردان استرالیایی با تریلر روانشناختی   The Navigator و درام The  System معروف شد. این دو فیلم برای پخش در کانادا و ایالات متحده آماده شد و مخاطبان زیادی را هم به طرف خود کشاند. 

در فیلم Risen 2021، ستارگانی مانند Caroline McQuade, Kenneth Trujillo, Wassim Hawat ایفای نقش می کنند و با تماشای آنلاین فیلم Risen می توانید بازی زیبای آن ها را که با داستان زیبای فیلم درهم آمیخته است، ببینید.

داستان فیلم Risen

این فیلم داستانی را روایت می کند که پس از انفجار و برخورد یک شهاب سنگ به منطقه ای منزوی در آلاسکا، مشکلاتی بیشتر پیش می آید. آلودگی های هوا و طبیعت، موجودات ماورایی و ... همگی عرصه را برای زندگی بشر در این منطقه سخت می کنند ...

این داستان جذاب و هیجان انگیز برای کسانی که قدرت تخیل بالایی دارند و از دیدن فیلم هایی از این دست لذت می برند، بدون شک دلنشین و دوست داشتنی است. 

دانلود فیلم Risen 2021  با زیرنویس فارسی

برای یک روز تعطیل و خسته کننده هیچ چیز بهتر از دیدن یک فیلم جذاب و هیجان انگیز نیست. فیلم برخاسته از فیلم های هیجان انگیزی است که هیچ گاه از دیدن آن خسته نمی شوید. دانلود فیلم Risen با زیرنویس فارسی برای فارسی زبانانی که ترجیح می دهند فیلم های روز دنیا را همراه کاربران خارجی ببینند و جزو اولین مخاطبان باشند، آماده شده است. تماشای آنلاین فیلم Risen با زیرنویس فارسی با کیفیت های مختلف ارائه شده است.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

برخاسته

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری