پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Candyman

دانلود رایگان فیلم  Candyman 2021 در ژانر ترسناک

دانلود فیلم Candyman 2021 باعث می شود تا لحظاتی نفس گیر را تجربه کنید. این فیلم یکی از ترسناک ترین فیلم های سال است که قطعاً از دیدن آن لذت می برید. فیلمی که مخاطبان خود را زمان زیادی منتظر نگه داشت تا بتواند برای انتشار آماده شود. شیوع ویروس کرونا باعث شد که تقریباً یک سال انتشار این فیلم به تعویق بیفتد. فیلم، افسانه هایی را به نمایش گذاشته است که در عین حال که دلهره آور هستند، جذابیت خاص خود را دارند. به همین علت است که روز به روز افراد بیشتری برای تماشای آنلاین فیلم Candyman 2021 آماده می شوند. آیا باز هم قاتل ماورایی می تواند دست به قتل های عجیب و غریب خود در شیکاگو بزند؟

عوامل و رویدادهای فیلم Candyman 2021

فیلم Candyman در ژانر ترسناک ساخته شده است و یکی از آثار کارگردان و فیلمنامه نویس آمریکایی به نام نیا داکوستا است. این کارگردان معروف توانسته است تا در جشنواره فیلم ترایبکا برنده جایزه نورا افرون شود. نیا داکوستا از کارگردانانی است که به ساخت فیلم های ترسناک علاقه وافری دارد و آثار مشهوری مانند Little Woods را در کارنامه خود دارد. 

در اصل بازسازی فیلم Candyman با نویسندگی جوردن پیل و وین رزنفیلد شروع شد. در این فیلم بازیگرانی مانند یحیی عبدالمتین دوم، تیونا پریس، ناتان استیورات جارت و ... ایفای نقش می کنند. به علاوه بازسازی این فیلم جذاب و افسانه ای بر عهده شرکت های مانکی پاو پوداکشنز و برون کریتیو است. 

فیلم Candyman بار دیگر مخاطبان را به شیکاگو می برد؛ اما در محله قدیمی که در نسخه اصلی فیلم است، تغییرات زیادی دیده می شود. افسانه کندی من از این محله آغاز شده است. این نسخه در ادامه نسخه قبلی این فیلم است تا بتواند ترس و وحشت را به خوبی در خود به نمایش بگذارد. Candyman 2021 یک ادامه از نسخه قبل است که بعد معنوی آن را هم برجسته تر نشان می دهد. در اصل فیلم کندی من بر اساس داستانی به نام  ممنوعه ساخته شده است که نویسنده آن کلایو بارکر است. 

داستان فیلم Candyman 2021

با دانلود رایگان فیلم Candyman، یک اثر زیبا و جذاب را می بینید. این فیلم داستان خود را از یک دانشجو شروع می کند که در حال انجام پروژه پایان ترم خود است. او برای این منظور به سراغ افسانه های محلی و قدیمی می رود که همین امر سبب می شود تا افسانه کندی من را دنبال کند. کندی من، از داستان پسر سیاه پوست و برده ای شروع می شود که دستانش را بریده اند. قتل این پسر به گونه ای وحشتناک و سخت انجام گرفته است. این فیلم با قاتلان ماورایی در ارتباط است ...

با دانلود فیلم Candyman 2021 با زیرنویس فارسی می توانید از این فیلم جذاب و زیبا لذت ببرید.

تماشای رایگان فیلم Candyman با زیرنویس فارسی

علاقه مندان به فیلم های ترسناک می توانند با دانلود فیلم Candyman با زیرنویس فارسی، این فیلم جذاب را از بین صدها فیلم سال جدا کرده و لحظاتی پر از هیجان را برای خود به ارمغان آورند. استفاده از صحنه ها و موسیقی های ترسناک و دلهره آور در این فیلم بر جذابیت آن افزوده است. مخاطبان نسخه قدیمی فیلم Candyman، این بار می توانند با دانلود فیلم کندی من با زیرنویس فارسی و به صورت رایگان، این داستان را در نسخه ای جدید و به مراتب جذاب تر از قبل مشاهده کنند. همچنین رمز و رازهای پنهان در افسانه شیکاگو را به زیبایی تماشا کنند. دانلود رایگان فیلم Candyman با زیرنویس فارسی در کیفیت های مختلفی برای مخاطبان بر روی سایت قرار داده شده است.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

کندی من

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری